loading...
فیلم ،سریال، کارتون
kharidposti بازدید : 32 زمستان 1393 نظرات (0)

مجموعه فیلم های هری پاتر(دوبله)/اورجینال

دسته فیلم و سریال و کارتون زیردسته فیلم خارجی

فیلم‌های هری پاتر بر اساس داستان کتاب‌های هری پاتر و با نام همان کتاب‌ها ساخته شده و می‌شود. امتیاز ساخت فیلم چهار کتاب اول را جی کی رولینگ در سال 1999 به شرکت برادران وارنر با قراردادی بالغ بر یک میلیون یورو فروخت. از نکات قابل توجه این قرارداد اصرار رولینگ بر استفاده از بازیگران انگلیسی در این فیلم هاست.

فیلم های هری پاتر فیلم های هری پاتر harry potter

هری پاتر و هدیه های مرگ بر گرفته از هفتمین کتاب از مجموعه داستان های هری پاتر نوشته «جی کی رولینگ» است.ساخت این پروژه به کارگردانی دیوید یاتس آغاز شده و استیو کلاوز نیز نگارش فیلمنامه ی آن را بر عهده داشته است. قدرت ولدمورت رو به رشد است.






او در حال حاضر در کنترل وزارت سحر و جادو و هاگوارتز. هری ، رون ، هرمیون و تصمیم گرفتن کار را به پایان برساند دامبلدور با پیدا کردن بقیه Horcruxes به شکست پروردگار تاریکی رفت. اما کمی امید برای آنها باقی می ماند ، بنابراین همه چیز آنها باید به عنوان برنامه ریزی شده.
هری،رون و هرمیون سه شخصیت اصلی داستان تصمیم گرفته که خانه و خانواده خود را ترک کرده و به همراه یکدیگر در سراسر جهان به دنبال هورکراکسهای(جان پیچ های) لرد ولدمورت بگردند و با نابودی آنها مقدمات نابودی لرد ولدمورت را فراهم آورند.


در این راه پر از ماجرا اتفاقات بسیار زیادی به و قوع می پیوندد که ترس،دلهره و وحشت را در سراسر داستان به همراه دارد.
طرفداران هری پاتر شخصیت های محبوب خود در این فیلم را فراموش کنید؛ لرد ولدمورت به هیچیک از آنان رحم نخواهد کرد.
این فیلم نوع ظاهر و پوشش شخصیت ها نسبت به فیلم های قبلی تفاوت قابل توجهی خواهند داشت .
«ریکی ویلسون»، خواننده ٣٢ ساله و سرگروه «قیصر چیفس» (Kaiser Chiefs) در قسمت دوم فیلم «هری پاتر و هدیه های مرگ» نقش آفرینی خواهد داشت.





نام فیلمهای موجود در این مجموعه شامل :
فیلم 1-
Harry Potter and the Sorcerer`s Stone
هری پاتر و سنگ جادو
2فیلم -
Harry Potter and the
Chamber of Secrets
هری پاتر و تالار اسرار
فیلم 3 -
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban
هری پاتر و زندان آزباکان
فیلم 4 -
Harry Potter and the Goblet of Fire
هری پاتر و جام آتش
فیلم 5-
Harry Potter and the Order of the Phoenix
هری پاتر و محل ققنوس
فیلم 6-
Harry Potter and the half blood prince
هری پاتر و شاهزاده دورگه
فیلم 7-
Harry Potter and the deathly hallows
هری پاتر و یادگاران مرگ

و آخرین قسمت 8





هَری پاتِر (به انگلیسی: Harry Potter)‏ نام مجموعه‌ای هفت‌گانه از رمان‌های سبک خیال‌پردازی است که توسط نویسندهٔ انگلیسی، جوآن رولینگ نوشته شده‌است. این کتاب‌ها به شرح ماجراهای یک جادوگر نوجوان به نام هری پاتر به همراه بهترین دوستانش، رون ویزلی و هرماینی گرنجر، در مدرسهٔ علوم و فنون جادوگری هاگوارتز می‌پردازند. بخش اصلی داستان پیرامون تلاش هری برای غلبه بر جادوگر سیاه، لردولدمورت می باشد.که هدفش سرکوب کردن افراد غیرجادوگر، تحت فرمان درآوردن دنیای جادوگران و نابود کردن همه کسانی که در مقابل او ایستاده اند که از جمله آن اشخاص هری پاتر می باشد. اولین رمان از این سری کتاب در تاریخ ۳۰ ژوئن ۱۹۹۷ با عنوان هری پاتر و سنگ جادو منتشر شد، کتاب محبوبیت بسیار زیاد، تحسین فراوان و موفقیت تجاری را در جهان کسب کرداین مجموعه همچنین برخی از انتقاداتی ازجمله نگرانی به طورفزاینده درباره لحنی تیره و تار را سهیم شده است. تا ژوئن ۲۰۱۱، کتاب ها درحدود ۴۵۰میلیون نسخه فروش داشته و به ۶۷ زبان دنیا ترجمه شده است و چهار کتاب پایانی این مجموعه به طور متوالی رکورد فروش سریعترین کتاب های جهان را دارد.

هری پاتر یک مجموعه با چندین ژانر، ازجمله فانتزی، گذرعمر(با عناصری از رمزآلود، هیجان انگیز، ماجراجویی، و عاشقانه )، که دارای بسیاری از معانی فرهنگی و این ارجاعات می باشد.بر اساس گفته رولینگ، موضوع اصلی داستان مرگ است، هر چند چیزی که در درجه اول در نظر گرفته می شود کار ادبیات کودکان است. همچنین بسیاری از موضوعات دیگر در این سری، مانند عشق و تعصب وجود دارد.





ناشران اصلی و اولیه از کتابسرای بلومزبری در انگلستان و انتشارات اسکولاستیک در ایالات متحده می باشند، کتاب از آن زمان به بعد توسط بسیاری از ناشران در سراسر جهان منتشر شده است. در اکتبر ۲۰۱۱، این مجموعه در فرمت های مختلف کتاب از طریق «پاترمور» منتشر شد. کتاب ها بصورت مجموعه ای هشت قسمتی توسط شرکت برادران وانر منتشر شده است، در این مجموعه کتاب هفتم در دو قسمت ساخته شده است، هری پاتر بالاترین مجموعه فیلم پرفروش در تمام دوران است. این مجموعه سرچشمه گرفته از چندین ابزار رسانه ای در کالا میباشد. سود تجاری هری پاتر بیش از ۱۵ بیلیون دلار است.

شماره مجوز 155/8896364

فروشنده: جوانه ها

قیمت: 14,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مجموعه فیلم های هری پاتر(دوبله)/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه فیلم های هری پاتر(دوبله)/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 11,844
  • بازدید کلی : 25,210