loading...
فیلم ،سریال، کارتون
kharidposti بازدید : 43 زمستان 1393 نظرات (0)

آموزش حسابداری(به همراه حسابداری رایانه ای)/اورجینال

دسته مالی و اداری زیردسته حسابداری

مقدماتی،متوسطه،پیشرفته

تهیه شده در 4فصل

فصل1:اصول حسابداری
مفهوم حسابداری - حسابداری دو طرفه - اصل بهای تعریف شذه - تعریف دارایی ها - تعریف بدهی ها - تعریف سرمایه - تعریف در آمد - تعریف هزینه دوره مالی - رابظه بین بدهی . سرمایه و دارایی

فصل2:چرخه حسابداری
ثبت مبادلات - ماهیت حساب - مانده عادی حسابها - جریان . اطلاعات حسابداری - دفتر روزنامه دو ستونی - شکل دو ستونی حساب - حساب چهار ستونی - نحوه ثبت در دفتر





فصل3: آموزش حسابداری رایانه ای با نرم افزار نمونه1
آشنایی کلی با برنامه - تعریف بانک - تعریف برداشت - عملیات - چک های دریافتی - تعریف دارایی های ثابت - تعریف درامدها - عملیات دریافت های نقدی


فصل4: آموزش حسابداری رایانه ای با نرم افزار نمونه2
ثبت فاکتور خرید - گردش کالا طی دوره - تعریف هزینه ها - تعیین اول دوره صندوق - جستجو در انبار - عملیات اسناد گزارش از تراز کل

این مجموعه علاوه بر آموزش از طریق مالتی مدیا و متن کلیه مباحث دارای امکانات زیر میباشد.






استفاده از استاد راهنمای هوشمند

استفاده از سایت جهت آموزش مباحث تکمیلی

تعیین وضعیت یادگیری و زمان صرف شده

برنامه ریزی هوشمند آموزشی برای کاربران





شماره مجوز:122/719343

فروشنده: جوانه ها

قیمت: 10,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش حسابداری(به همراه حسابداری رایانه ای)/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش حسابداری(به همراه حسابداری رایانه ای)/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
kharidposti بازدید : 38 زمستان 1393 نظرات (0)

مجموعه آموزش زبان ۳۰ قسمتی /اورجینالEXTRA TV

دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

سریال آموزش زبان EXTRA TV مجموعه ای است ویدئوی که در قالب طنز و با روشی بسیار ساده

و قوی بیننده را در مسیری ویژه جهت یادگیری زبان انگلیسی قرار می دهد.

سریال آموزش زبان ۳۰ قسمتی EXTRA TV توانسته با مهارت ویژه بازیگرانش در تلفظ صحیح و شمرده لغات و دیالوگ ها، شرایط بسیار خوبی جهت یادگیری صحیح زبان انگلیسی برای کلیه بینندگانش در سنین مختلف و در زمینه های Reading و lessening همچنین Gerammar فراهم آورد و بیننده با دنبال کردن قسمت های مختلف سریال روز به روز به زبان انگلیسی مسلط می شود، تا جای که قادر خواهد بود به راحتی صحبت کند و مطالب را درک کند و حتی بتواند بخواند و بنویسد.





از EXTRA TV بیشتر بدانیم :
EXTRA TV نام یک مجموعه‌ی تلویزیونی است که به ۴ زبان فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و انگلیسی به طور جداگانه تولید شده است. این مجموعه آموزشی داستان ۴ دوست و اتفاقاتی که بین آن‌ها رخ می‌دهد را روایت می‌کند که با انگلیسی بسیار ساده می‌تواند یک پیشنهاد خوب برای یادگیری زبان انگلیسی باشد.
این مجموعه برای افراد با سطح زبان انگلیسی پاین و متوسط بسیار مناسب است. بیشتر زمان و لوکیشن مجموعه در داخل یک خانه است وهر اپیزود داستانی جداگانه دارد. در نسخه‌ی انگلیسی این مجموعه، ۴ شخصیت داستان : هکتور (یک آرژانتینی که آرام آرام انگلیسی اش خوب می‌شود)، آن، نیکولاس و بریجت حظور دارند

نسخه انگلیسی این مجموعه‌ی جالب و جذاب دارای ۳۰ اپیزود می باشد که به همراه هر قسمت متن مکالمات در قالب فایل ورد برای درک بهتر ارایه شده است. فایلهای تصویری از نوع AVI و دارای کیفیت A میباشد.





لطفا آنقدر غرق زیبایی فیلم نشوید
که یادگیری زبان را فرآموش کنید
سرگرمی در خدمت یادگیری علم
هترین ایده آموزش سال ۲۰۱۰
با دیدن این سریال فوق العاده با
آسانترین روش زبان یاد بگیرید.

هم سرگرم شوید هم بدون صرف وقت
اضافی زبان یاد می گیرید.
بهترین روش برای یادگیری زبان
روش تایید شده و تضمین شده
توسط بزرگترین مراکز آموزشی
این سریال در بسیاری از آموزشگاه های بزرگ دنیا
به عنوان کمک آموزش استفاده می شود
تلفظ صحیح و شمرده لغات جهت یادگیری بهتر شما.





سریال آموزش زبان انگلیسی EXTRA ،هر قسمت به همراه یک فایل word
حاوی تمام دیالوگ های سریال می باشد.
در عصر تکنولوژی و ارتباطات دیگر بهانه ای برای نیاموختن وجود ندارد
در هر شرایطی می توان زبان آموخت
شما برای آموختن زبان نیاز چندانی به کلاس و یا معلم ندارید
شما به تهیه این فیلم ها با هزینه بسیار کم زبان یاد بگیرید.

برای اولین بار در ایران
در مجموعه آموزش زبان انگلیسی EXTRA موضوعات به تفکیک و با حفظ ارتباط معنایی
و داستانی ارائه می شوند و در هر سناریو بعد
از پرداختن مقدماتی به موضوع درس به
کمک صحنه های شبیه سازی، موضوعات به طور کامل
به زبان آموز فهمانده می شوند
رفتار طنزآلود و سرگرم کننده فیلم باعث می شود
که یادگیری زبان به کمک این مجموعه
بسیارشیرین وجذاب جلوه کند و انسان از تماشای
مکرر درسها دچار خستگی نشود.

شماره مجوز 1584716/155

فروشنده: جوانه ها

قیمت: 12,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مجموعه آموزش زبان ۳۰ قسمتی /اورجینالEXTRA TV، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه آموزش زبان ۳۰ قسمتی /اورجینالEXTRA TV


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
kharidposti بازدید : 49 زمستان 1393 نظرات (0)

سریال آموزش زبان فرانسه Extra/اورجینال

دسته آموزش زبان زیردسته فرانسه

سریال آموزش زبان فرانسه Extra ، مجموعه ای عالی برای آشنایی با زبان فرانسوی می باشد . در این سریال آموزشی زبان فرانسه سعی شده تا جملات بصورت خیلی ساده بیان شوند (هم در نوع لغات و هم تلفظ) تا نوآموزان منظور فیلم رو متوجه شود و دایره لغات خود را هم گسترش بدهند و کاربرد هر کلمه را در مکالمه روزمره درک کنند .

موضوع سریال فرانسوی هم مانند نسخه انگلیسی به این صورت است که چند نفر در پاریس زندگی می کنند و زبان آنها فرانسوی هست و یک دوست از آمریکا که تسلط زیادی به زبان فرانسه ندارد به پاریس می رود و اتفاقات روزانه باعث می شود تا با زبان فرانسه بیشتر آشنا شود





از EXTR@-TV بیشتر بدانیم :
EXTR@-TV نام یک مجموعه‌ی تلویزیونی است که به ۴ زبان فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و انگلیسی به طور جداگانه تولید شده است. این مجموعه آموزشی داستان ۴ دوست و اتفاقاتی که بین آن‌ها رخ می‌دهد را روایت می‌کند کهمی‌تواند یک پیشنهاد خوب برای یادگیری زبان فرانسوی باشد.





یک سریال آموزشی معروف برای یادگیری زبان فرانسه است. (البته نسخه های آموزش انگلیسی و آلمانی و اسپانیولی هم دارد) در این سریال سعی شده تا جملات بصورت خیلی ساده بیان شوند (هم در نوع لغات و هم تلفظ) تا نوآموز بتونه منظور فیلم رو متوجه شه و دایره لغات خودش رو هم گسترش بده و کاربرد هر کلمه را در مکالمه روزمره درک کنه.

در این سریال چند تا جوون در یک آپارتمان در پاریس زندگی میکنند که یک دوست جدید از آمریکا براشون می رسه . و حالا این دوست جدید سعی میکنه کم کم فرانسوی یاد بگیره . گاهی لغت ها رو اشتباهی میگه . گاهی سوتی میده و همه اینکارها باعث میشه شما گاف های زبان فرانسه رو متوجه بشین و شما دیگه اون اشتباه رو تکرار نکنید.

نسخه آموزش فرانسوی Extra شامل 13 قسمت نیم ساعته است.





شماره مجوز:711/82649

فروشنده: جوانه ها

قیمت: 9,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید سریال آموزش زبان فرانسه Extra/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سریال آموزش زبان فرانسه Extra/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
kharidposti بازدید : 35 زمستان 1393 نظرات (0)

آموزش زبان در خواب اورجینال

دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

امواج مغزی انسان در حالت خواب با حالت بیداری تفاوت می کند. وقتی انسان خواب است امواج مغزی او شکل خاصی می گیرند و به همین دلیل انسان خوابیده و فقط آن امواج را می شناسد و با آن امواج واکنش های بدن خود را تنظیم می کند. حال تصور کنید که یک دوره کامل آموزش انگلیسی به صورت صوتی (و به شکل آموزش زبان مادری یعنی ابتدا درس به فارسی تشریح و سپس به زبان انگلیسی ارائه شود.) حاوی بیش از چهل ساعت آموزش با امواج مغزی حالت خواب مدوله شود. یعنی به اصطلاح مهندسی مخابرات پوش امواج مغزی اصوات آموزشی باشند. در این حالت مغز ضمن پذیرش امواج خواب عمیق، امواج ضمیمه و پوش آن را نیز بدون مقاومت می پذیرد و آنها را به درونی ترین لایه های خود راه می دهد. اکنون فرض کنید با تکنیک ‌binaural صداهای آموزشی فضایی شوند. یعنی به شکلی درآیند که تمام محفظه اسکلت درون مغز را به سلطه خود درآورند و فرد خوابیده احساس کند که به جای یک صدای بیرونی از درون فضای سرش صداها بیرون می آیند (یعنی درست حالتی که انسان وقتی با خودش حرف می زند و گفتگوی درونی روزانه خود را شکل می دهد). در این حالت مغز انسان با لذت و شوق و آغوش باز تمام اطلاعات صوتی را بدون هیچ پیشداوری به درون حافظه عمیق و ضمیر ناخودآگاه ارسال می کند و چند ساعت بعد که فرد از خواب بیدار می شود می بیند به طور ناخودآگاه هزاران واژه و اصطلاح انگلیسی برایش آشنا و معنا دار شده اند و از همه مهم تر هنگام برخورد با یک مطلب احساس می کند که قبلا آن را جایی شنیده است و برایش بسیار آشنااست. با توجه به اینکه این شیوه یادگیری مستقیما در داخل مغز و سوار بر محمل امواج مغزی صورت می گیرد، اثر بخشی آن فوق العاده است. این در حالی است که درس های آموزشی انتخابی همزمان فارسی و انگلیسی هستند و در نتیجه فرد احساس می کند که درس های انگلیسی داده شده در حقیقت بخشی توسعه یافته از واژه نامه و دایره لغات فارسی او هستند و به قولی دیگر زبانی جدید نیاموخته بلکه همان زبان مادری اش را توسعه داده است که این شکل یادگیری زبان عالی ترین و صحیح ترین شکل ممکن برای آموختن یک زبان جدید است. مجموعه یادگیری انگلیسی در رویا با حضور بیش از پنجاه مهندس و روانشناس و زبان شناس تهیه شده است و در نوع خود عالی ترین شکل آموزش سریع زبان انگلیسی برای تمام سنین محسوب می شود.

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract فایل از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست می گردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار می گیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود نرم افزار را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل نرم افزار را از آن خارج نمایید.
شماره مجوز : ۱۳/۳۷۸-۱۹۶

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 15,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش زبان در خواب اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش زبان در خواب اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
kharidposti بازدید : 37 زمستان 1393 نظرات (0)

آموزش زبان کودک Your baby can read - اورجینال

دسته آموزش زبان زیردسته انگلیسی

آموزش زبان کودک Your baby can read - اورجینال

آموزش زبان کودک Your baby can read

همچنین با استفاده از روشهای آموزشی در این مجموعه می توانید خواندن زبانهای دیگر از جمله فارسی را نیز به کودک بیاموزید


راه جذاب و تعاملی کمک به فرزندتان برای کشف دنیای لغات...

این ممکن است سوال درستی باشد که... چرا والدین باید یادگیری فرزندشان را به
تاخیر بیندازند وقتی بهترین زمان یادگیری زبان در خردسالی است؟

مغز یک کودک با سرعت شگفت انگیزی پرورش پیدا می کند...
نزدیک به 90% در طول 5 سال اول زندگی!

بهترین و راحت ترین زمان برای یادگیری زبان در طول سالهای خردسالی و نوباوه گی...
زمانیکه مغز در حال ساخت هزاران سیناپس و ارتباط است ، به کودک اجازه می دهد نوشتن و تلفظ یک لغت را با هم یاد بگیرد.
تصور کنید که میتوانید ابزار اولیه یک ارتباط مفید و موثر در زندگی ، افزایش ظرفیت یادگیری و یک شخصیت احساسی را به کودکتان بدهید.

دکتر تیتزر معتقد است شروع مهارت خواندن در مدرسه برای کودک بسیار دیر است
و مفیدترین زمان طبیعی برای یادگیری زبان تقریبا از زمان تولد تا 4 سالگی است.
در طول این دوره یادگیری یک زبان به هر شکل، شامل تلفظ ،شنیدن و نوشتن برای کودک بسیار ساده تر است.
کودکی که زودتر شروع کند بهتر می خواند و از یادگیری لذت بیشتر می برد.
مطالعات ثابت کرده اند که کودکی که خواندن را زودتر شروع می کند، در مدرسه و بعدها در زندگی وظایفش را بهتر انجام می دهد ، اعتماد به نفس بیشتری دارد و از ماندن در مدرسه لذت بیشتری می برد.


توضیح بخش های مجموعه:
Workshop:
ااین مجموعه به آموزش والدین در مورد نحوه استفاده از مجموعه Baby Can Read می پردازد. این مجموعه از مصاحبت تهیه کننده این مجموعه با والدین تشکیل می شود و به بررسی تعداد دفعات دیدن کودک و تاثیر آن می پردازد.

شروع( Srater):
اولین ویدئو از مجموعه است که 33 کلمه کلیدی را به فرزندتان معرفی می کند.در این قسمت کودک با کلمات کلیدی اولیه که برای یاد گرفتن زبان انگلیسی به آن نیاز دارد آشنا می شود .

بخش 1:
مناسب برای کودکان 3 ماه تا 5 سال
این بخش شامل بیش از 50 عبارت به اضافه سرودها، حیوانات و یک بخش بازیهای تعاملی برای کمک به یادگیری فرزندتان و افزایش مجموعه لغات او می باشد.

بخش 2:
سومین ویدئو با کلمات جدید، سرودهای جدید ، حیوانات بیشتر و تفریح بیشتر! شامل بیش از 50 لغت جدید و" بازی لغات".
بخشی برای کمک به یادگبری کودکتان که دایره لغات خواندنی او را افزایش می دهد.

بخش 3:
چهارمین ویدئوکه بسیاری از عبارات 2 یا 3 کلمه ای را توضیح می دهد و آموزش نوشتن از چپ به راست را شروع می کند.
دوره:
این ویدئو آخرین بخش مجموعه کودک شما می تواند بخواند است. این بخش کلمات را از شروع تا بخش 3 دوره می کند. این بخش مخصوص کودکانی طراحی شده که با لغات 4 قسمت قبل آشنا هستند.


ش.م.20321593692154300

فروشنده: فینال کالا

قیمت: 20,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش زبان کودک Your baby can read - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش زبان کودک Your baby can read - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
kharidposti بازدید : 38 زمستان 1393 نظرات (0)

آموزش مونتاژ، ارتقاء و راه اندازی کامپیوتر اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

- آشنایی کامل با تمام قطعات رایانه
- آموزش نصب و جداسازی انواع قطعات سخت‌افزاری بصورت فیلم شامل: RAM, هارد درایو, فلاپی درایو, CD-ROM, DVD, Case, Modem, Motherboard و CPUهای نوع Socket و Slot, کارت صدا, کارت شبکه, کارت گرافیک, حسگر حرارتی, نصب کابلها, تنظیم جامپرها و ...
- آشنایی با صداهای بلندگوی داخلی Case
- روش تنظیم خصوصیات Bios نوع Award و Phoenix
- نحوه بخش‌بندی دیسک سخت توسط FDISK
- استفاده از دستور Format
- کار با دیسکهای Bootable
- آموزش کامل Setup (نصب) Windows XP
- روش نصب فایلهای Driver در ویندوز
- شناسایی قطعات سخت افزاری بصورت دستی در ویندوز
- و ...

شماره مجوز: 125/994318

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 25,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش مونتاژ، ارتقاء و راه اندازی کامپیوتر اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش مونتاژ، ارتقاء و راه اندازی کامپیوتر اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
kharidposti بازدید : 44 زمستان 1393 نظرات (0)

آموزش Catiaاورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

شروع کار با CATIA
آشنایی با محیط CATIA
ورود به محیط طراحی دو بعدی (Sketcher)
آشنایی با تنظیمات اولیه محیط کار
رسم نقطه در محیط ترسیم دوبعدی
رسم خط در محیط ترسیم دوبعدی
آشنایی با ابزار Break در کتیا
آشنایی با ابزار Trim
گرد کردن گوشه‌های پروفیل با استفاده از ابزار Corner
ایجاد پخ در گوشه‌ها با استفاده از ابزار Chamfer
آشنایی با انواع روشهای قیدگذاری پروفیل در کتیا
ذخیره پروفیل ترسیم شده
خروج از CATIA

فصل دوم: آشنایی با محیط طراحی قطعه (Part Designer)
باز کردن فایل‌های موجود در کتیا
وارد کردن پروفیل از محیط دوبعدی به محیط طراحی قطعه
ایجاد یک قطعه سه‌بعدی از روی پروفیل با استفاده از ابزار Pad
آشنایی با پنجرة Named Views
گرد کردن لبه‌های تیز قطعه با استفاده از ابزار Edge Fillet
ایجاد پخ در لبه‌های قطعه با استفاده از ابزار Chamfer
ایجاد سوراخ بر روی قطعه با استفاده از ابزار Hole
کار با ابزار الگوبرداری (Rectangular Pattern )
ویرایش قیدهای ایجاد شده در کتیا

فصل سوم: آشنایی با عملیات پایه در محیط طراحی قطعه (Part Designer)
جابجا کردن قطعه نسبت به سیستم مختصات
دوران دادن قطعه نسبت به سیستم مختصات
قرینه کردن قطعهدر کتیا
ایجاد یک قرینه جدید از قطعه
تغییر دادن مقیاس (Scale) قطعه
نسبت دادن یک ماده به قطعه

فصل چهارم: آشنایی با محیط نقشه‌کشی (Drafting)
ایجاد نقشه از روی یک قطعه
ایجاد یک کاغذ جدید در Catia
ایجاد نماهای دلخواه در یک کاغذ
حذف یک نما در Catia
کپی کردن یک نما از یک کاغذ به کاغذ دیگر
جابجا کردن نماها
ایجاد نمای جزئیات
تغییر مقیاس (Scale) یک نما

فصل پنجم: عملیات پیشرفته در محیط نقشه‌کشی
اضافه کردن متن به یک نما
پیکربندی متون اضافه شده به نما
ایجاد فلش راهنما (Lead)
اضافه کردن انواع خطوط اندازه‌گذاری به نقشه
ایجاد جدول عناوین در نقشه
اضافه کردن تصاویر گرافیکی به نقشه
چاپ نقشه در Catia

فصل ششم: آشنایی با محیط طراحی اسمبلی (Assembly Designer)
آشنایی با محیط طراحی اسمبلی
کار با ابزار الگوبرداری دایره‌ای (Circular Pattern)
ایجاد قرینه از یک طرح دو بعدی
کار با ابزار Plane در کتیا
ایجاد یک قطعه با استفاده از دستورات منطقی
آشنایی با دستور منطقی Remove
آشنایی با دستور منطقی Add

فصل هفتم: مونتاژ قطعات در محیط طراحی اسمبلی
وارد کردن قطعات طراحی شده به محیط طراحی اسمبلی
جابجایی و دوران قطعه با استفاده از ابزار Manipulation
آشنایی با ابزار Contact Constraint
آشنایی با ابزار Concidence Constraints
ویرایش قطعه در محیط طراحی اسمبلی
ایجاد لیست قطعات به کار رفته در اسمبلی Bill Of Material
آشنایی با ابزار آنالیز و تحلیل قیدهای موجود در اسمبلی (Constraint Analysis)
پیدا کردن برخوردها و تورفتگی‌ها در اسمبلی Compute Clash
آشنایی با ابزارهای اندازه‌گیری در محیط طراحی اسمبلی
آشنایی با ابزارهای آنالیز اسمبلی
اضافه کردن متن به اسمبلی
مشاهده اسمبلی بصورت مجزا

فصل هشتم: آشنایی با محیط طراحی مدلهای سیمی و سطحی
آشنایی با محیط طراحی مدلهای سیمی و سطحی (Wireframe and Surface Design)
ایجاد سیستم‌های مختلف محلی
تعیین سیستم مختصات محلی فعال
ایجاد نقطه در محیط طراحی مدلهای سیمی و سطحی
رسم خط در محیط طراحی مدلهای سیمی و سطحی
ایجاد صفحه (Plane) بر روی مدل
گرد کردن گوشه‌های تیز در محیط طراحی مدلهای سیمی و سطحی
آشنایی با ابزار Split در Catia
آشنایی با ابزار Fill در Catia

فصل نهم : طراحی قطعات پیچیده در محیط طراحی مدلهای سیمی و سطحی
آشنایی با ابزار Sweep
کار با ابزار Extrud
تغییر دادن رنگ قطعه
آشنایی با ابزار Offset
کار با ابزار Join در کتیا
آشنایی با ابزار Close Surface از محیط طراحی قطعه
آشنایی با ابزار Pocket در کتیا
استفاده از دستورات Copy و Paste در طراحی قطعات

فصل دهم: آشنایی با محیط‌های DUM Navigator و Real Time Rendering
آشنایی با محیط DUM Navigator
آشنایی با ابزار Horizontal Ground
استفاده از وضعیت Fly Mode برای بررسی قطعه
کار با نور در محیط DUM Navigator
بزرگنمایی قسمتی از قطعه با استفاده از ابزار Magnifier
آشنایی با ابزارهای اندازه‌گیری و جابجایی قطعه در محیط DUM Navigator
آشنایی با محیط Real Time Rendering
ایجاد فضای مجازی در کتیا
نورپردازی در محیط Real Time Rendering
پردازش (Render) محیط طراحی Real Time Rendering
ذخیره تصویر محیط پردازش شده


آموزش کتیا
آموزش کتیا
تمامی نرم افزارهای آموزشی تولید شده توسط انیاک ( و نرم افزار آموزش کتیا Catia ) بصورت فارسی، چندرسانه ای، شبیه سازی شده، تصویری و تعاملی است.

شماره مجوز 155/173944.

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 15,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش Catiaاورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش Catiaاورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
kharidposti بازدید : 132 زمستان 1393 نظرات (0)

مجموعه کامل مکانیک خودرو اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته فنی مهندسی

وربو شارژر در سال 1905 میلادی توسط مهندس مکانیک سوئیسی آلفرد بوچی اختراع شد . توربوشارژر عبارتست از نوعی کمپرسور توربینی و یک کمپرسور گریز از مرکز که توسط یک شفت که با اتصال فلانچی به آن متصل شده را می چرخاند، توربین گازی توسط پیچ به مانیفولد دود متصل می شود و گازهای خروجی از موتور باعث چرخش وربین گاز شده و به سبب آن کمپرسور که توسط یک شفت به توربین گازی متصل است شروع به چرخش نموده و هوای حیط را مکش کرده و سپس آن را متراکم و به طرف موتور می فرستد. هوای ورودی بیشتر به موتور، به معنی وخت بیشتر به داخل موتور،و هوا و سوخت بیشتر به معنی افزایش انرژی و قدرت خروجی موتور می باشد
شماره مجوز 155/7586458

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 25,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مجموعه کامل مکانیک خودرو اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه کامل مکانیک خودرو اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
kharidposti بازدید : 46 زمستان 1393 نظرات (0)

آموزش خیاطی خانم عمران زاده اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته بانوان

یقه آرشال:

اول دکمه خور را اضافه می کنیم بالا ۱ پایین ۲ سانت گوشه ی گردن Aبازشو یقه B.Cیک خط از Aبه C می کشیم و دکمه خور قطع می شود Hنقطه A.H را یا (۱/۲-۱/۳) می کنیم به حالت قائمه از آن وسط خارج می شوید

(هر چه پهنای یقه بیشتر باشد فرد را چاق تر نشان می دهد.هر چه بازشوی یقه کم باشدو فردلاغرباشد پهنا یقه هم کمتر می شود) با توجه به موقعیت خط شکست تا حلقه آستین طراحی می کنیم (افراد چاق از نصف کمتر یا نصف و اگر بازشو یقه هم کم بود همین طور اگر فرد لاغر باشد می توان از نصف بیشتر و بازشو یقه باز باشد) همیشه بعد از پیدا کردن اصل یقه ۱٫۵ تا ۲ سانت به پهنای یقه اضافه می کنیم (صرفه پایه یقه )
شماره مجوز: 155/82062.

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 150,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش خیاطی خانم عمران زاده اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش خیاطی خانم عمران زاده اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 11,874
  • بازدید کلی : 25,240